NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité. V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce.

40 příspěvků v sekci “NAPIŠTE NÁM

  1. Dobrý den, jsem cestujcí která jezdí dvakrát za den tramvajovou linkou číslo 4. Všimla jsem si jaké děláte zátahy na ty cizince kteří jezdí a vystupují na petrochemii. To je sice hezké, ale kdyby řidiči prodávali všem jízdenku tak tam stojíme ještě deset minut a nestihneme přípoj linky číslo 13 na nádraží. A ten puch stěch cizinců je strašný. Co stím hodláte nadále dělat? A nadále si všímám toho, jakmile řidič prodává jízdenky a je to na více zastávkách tak má spoždění. Tak se ptám jestli nechcete něco udělat stím prodávání jízdného u řidiče? Byla by to pak klidnější cesta ne tak rychlá a byla by i bezpečná. jsou to přeci profesionální řidiči a měli by se věnovat jen řízení. Jinak všechny řidiče tramvají chválim jakou mají trpělivost s lidma. Děkuji moc za odpověď a přeji krásný den.

    1. Máte úplnou pravdu p. Tuháčková. Vámi zmínění dělníci oprAvdu znepříjemňují cestování tramvají nám všem. Jsou hrubí, cpou se do tramvaje i když vidí, že je přeplněná a zdržují řidiče nákupem lístků. Proč jim jejich zaměstnavatel neobjedná převoz nebo nekoupí karty? Obdivuji řidiče tramvají a autobusů za jejich trpělivost nejen s nimi, ale i s ostatními cestujícími, kteří si jdou kouipt lístek k řidiči a ignorují automat na jízdenky a tím zdržují nás všechny, kteří cestujeme!

  2. Dobrý den.
    1) Kde je analytická část Plánu mobility dle harmonogramu?
    2) Je třeba vyřešit dopravní situaci na konci Zahražanské ulice směrem do Zahražanského parku. Odstranit betonové květináče (odvezte si je k Magistrátu) a řešte situaci dopravní značkou. Auta TS s kontejnery na odpad na stanoviště najíždějí po chodníku z Opletalovy ulice. Dále je třeba odstranit betonové květináče z centrálního chodníku v Zahražanském parku. Auta TS je objíždějí po trávníku, který vypadá hrůzostrašně. Je to třeba také řešit dopravní značkou s povolením vjezdu dopravní obsluze. V uvedených místech je třeba upravit obrubníky, aby bylo poznat, co je silnice a co chodník.

    1. Analytická část je již zveřejněna v sekci dokumenty.
      Co se týče druhého Vašeho podnětu předáme jej příslušnému odboru.

  3. Dobrý den, chtěl jsem se dotázat, zda-li Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova, a.s. nepřemýšlel o rozšíření linky č. 31, již z Litvínova, jelikož ačkoliv se to nezdá, tak do průmyslové zóny JOSEPH dojíždí docela hodně lidí z Litvínova a čekání na spoje je celkem neúnosné, obzvláště ted v zimním období. K tomu Při pomyšlení, že zde dojíždí i lidé z městské části Janov a nemají se již po odpoledních dostat jak domů, tudíž musí bud pěšky nebo taxíkem.

    1. Děkujeme za Váš příspěvek. DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., v současné době jedná o možnostech úprav na lince č. 31 se zaměstnavateli v průmyslové zóně Joseph. Prodloužení linky až do Litvínova není z provozních důvodů pravděpodobné, v současné době prověřujeme variantu se zajištěním návaznosti spoje linky č. 31 po odpolední směně na spoj linky č. 4 (a následnou návaznost linky č. 13 v Litvínově). Pokud se podaří vhodné úpravy projednat a schválit, pokusíme se provoz upravit odpovídajícím způsobem v nejbližším možném termínu změn jízdních řádů. Do té doby Vám děkujeme za trpělivost a pochopení a v případě dalších dotazů či připomínek jsme Vám rádi k dispozici na e-mailové adrese info@dpmost.cz.

  4. Dobrý den mohu vědět jestli se bude zdražovat jízdné v Mostě a Litvínově? Pokud se rozkradl automat v dopravnim podniku a sebrali z něj cca 300 000 kč. Děkuji za odpověď

  5. Dobrý den, kdy prosím konečně dojde k integraci MHD Mostu a Litvínova do systému Dopravy Ústeckého kraje? Vím, že tu píšete o administrativní a technologické náročnosti, ale mě při užití pouhého selského rozumu přijde, že stačí jen prohlášení, že MHD Most a Litvínov je integrována. Například na jízdenkách vydávaných ČD je napsáno, že jízdenka je platná i v síti MHD Most a Litvínov. Každý revizor umí číst, tak si to může přečíst. Přijde mi krajně nevhodné, aby se cestující zpětně dozvěděl, že to sice na jízdence je napsané černé na bílém, ale že to jakože neplatí, protože tomu brání „administrativní a technologická náročnost.“ Čtení je technologicky a administrativně náročné? Jinak přeji všem hezké vánoční svátky 🙂

    1. Dobrý den to asi nebude nikdy pro neschopnost dopravního podniku a jejich podvody a porušování bezpečnosti práce

      1. Dobrý den,
        dovolíme si reagovat na několik uvedených příspěvků na shodné téma zároveň. Na základě průběhu různých kontrolních mechanismů DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s. (dále jen DPmML), si nejsme vědomi opakovaných závažných problémů, které popisujete. Naše společnost zaměstnává stovky zaměstnanců a v takovém objemu nelze ojedinělá pochybení za využití efektivních kontrolních mechanismů zcela eliminovat. Můžeme Vás však ujistit, že v případě zjištění závažného porušení pracovních povinností (např. zaměstnanec na směně pod vlivem alkoholu, krádeže apod.) jsou tato porušení okamžitě řešena s daným zaměstnancem podle platné legislativy a interních předpisů DPmML. Pokud máte k dispozici jakékoli důkazy o porušování pracovních povinností, budeme rádi za jejich předání, ať už elektronickou cestou, nebo osobně v sídle DPmML (po předchozí domluvě času schůzky ideálně přes e-mail info@dpmost.cz). Každý konkrétní podnět důkladně prověříme a v případě zjištěných nedostatků vyvodíme patřičné důsledky.

        1. A co třeba dát odpověď jak to dopadlo šetření a jaké jste udělali zákroky aby se neopakovaly? Bohužel to že porušujete bezpečnost práce s tím neuděláte nic lidi si musí nosit své věci a kupovat boty aby jste jako dopravní podnik ušetřily.

    2. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. Integrace veřejné dopravy nespočívá pouze v kontrole jízdních dokladů. Administrativní a technologická náročnost integrace souvisí například s rozúčtováním nákladů a tržeb z jízdného mezi jednotlivé dopravce resp. objednatele. Dále je zde problematika tarifu, který je v současné chvíli u různých dopravců v oblasti natolik rozdílný, že není možné integraci spustit bez jeho úprav. Nyní je stav takový, že jízdenka na tutéž relaci stojí u jednoho dopravce například dva a půl krát více, než u dopravce druhého. Administrativně a technologicky jsou tedy náročné například úpravy tarifu včetně veškerých poskytovaných slev, úpravy přepravních podmínek, úpravy pravidel pro rozúčtování tržeb z jízdného, úpravy pravidel rozdělení úhrad prokazatelné ztráty dopravce, nebo dojednání velkého množství smluvních podmínek spolupráce mezi dopravci, městy a krajem.

      Myšlenku integrace dopravy v celém kraji vítáme, ale veškeré podmínky zapojení jednotlivých dopravců je třeba pečlivě zvážit a projednat, aby výhody, které integrace cestujícím přinese, jednoznačně převážily související nevýhody. V případě bližšího zájmu o projednání této problematiky si můžete sjednat schůzku se zástupci DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s., například na e-mailové adrese info@dpmost.cz, nebo na tuto adresu zaslat Vaše konkrétní dotazy, které Vám rádi zodpovíme.

  6. Dobrý den proč se neprovádí kontrola vozů vašeho dopravního podniku kvalitněji? Zaměstnanci si udělají kávu a schovávají se pod vozy a do vozů nebo některých i spějí na dílně? Myslíte že takto je dobře provedena údržba nebo přijdou zaměstnanci do práce v podnapilém stavu a spí do dvanácti hodin na dílně? Děkuji za odpověď

    1. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. Průběh údržby vozidel DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s. (dále jen DPmML), je nastaven a kontrolován dle veškerých doporučení výrobců jednotlivých vozidel, dle příslušných servisních manuálů a dle souvisejících interních předpisů DPmML. Při podezření, že je určitý zaměstnanec při výkonu svého povolání pod vlivem alkoholu, jsou prováděny okamžitě orientační dechové zkoušky, které jsou namátkově prováděny pravidelně i při nástupech zaměstnanců na pracovní směnu. Kontroly dodržování pracovních postupů a pracovní kázně jsou prováděny pověřenými zaměstnanci namátkově na všech pracovištích po celou dobu provozu příslušného pracoviště. Případné zjištěné nedostatky jsou řešeny příslušným způsobem dle interních předpisů DPmML.

      1. Je zajímavé že vaší zaměstnanci Dp města Mostu a Litvínova jsou na fotkach kde spí a chlubí se že rovnou z hospody jdou na šichtu. A nevěřím že dostávají dechové zkoušky namátkové. Pokud jedou tramvají je z nich cítit alkohol hlavně o víkendu

    2. Dobrý den tak to vám mohu potvrdit že do dopravního podniku chodí lidi v podnapilém stavu a spí na židli přikryté vatakama

      1. Přijde mi to od administrátora jako podvod co píše. Vim jak to tam chodí a jak se vykradají vozy od věcích aby údržba měla peníze tak se seberou brzdiče z tramvají a falšují prohlídky

        1. Co se týče uvedené odpovědi, jedná se o vyjádření dopravního podniku, které nám zaslali a my jej zde zveřejnili. Veškeré zde uvedené komentáře předáváme rovněž k vyjádření kompetentní osobě z příslušné pracovní skupiny (členem pracovní skupiny je také zástupce dopravního podniku) nebo pracovníkům magistrátu.

          1. Dobrý den a kdy můžeme dostat odpověď od kompetentní osoby na podněty mé a pana Klími zajímalo by mně odpověď. Vím jak to tam chodí a jak se to tam dělá z kávou a alkoholem. Na tož z kontrolou vozů

          2. Dobrý den,
            vaše podněty jsme předali zástupcům dopravního podniku. Jakmile dostaneme zpětnou vazbu, odpověď zde neprodleně zveřejníme.

  7. Rád bych věděl, jakým způsobem bude do budoucna město řešit kritický nedostatek parkovacích míst na sídlištích, v mém konkrétním případě v městské části Výsluní. Má práce bohužel přináší nutnost mimořádných výjezdů na pracoviště, často v noci a také proto jsem byl (respektive budu do konce tohoto roku) uživatelem vyhrazeného parkovacího místa. Toto místo jsem řádně platil, nemluvě o mém přínosu městu ve formě daňových odvodů. Z jakého důvodu byla tato možnost zrušena?

    1. Dobrý den,
      k Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že ukončení platnosti všech povolení spočívajících ve zřízení vyhrazených parkovacích míst do konce konkrétních termínů stanovených v těchto povoleních, schválila Rada města Mostu na svém jednání dne 10.12.2015. V této souvislosti je příslušný odbor mosteckého magistrátu povinen jednat podle schváleného usnesení a není tedy možné již žádná vyhrazená parkovací místa přidělovat, ani prodlužovat jejich platnost, vyjma vyhrazených parkovacích míst pro osoby s průkazem ZTP nebo ZTP/P (zdravotně postižení).

      Pokud se jedná o zvýšení parkovacích kapacit, má město Most zpracovanou studii redukce dopravního značení pro městskou část Výsluní, tedy tzv. „šestistovky“. Předmětem návrhu řešení je snaha
      o snížení počtu svislého dopravního značení, sladění s platnými předpisy a úpravu dopravního značení ve vztahu k zákonným ustanovením bez zbytečného zdvojování. Vlastní řešení předpokládá zavedení jedné komplexní zóny pro celou oblast sídliště Výsluní s nejvyšší dovolenou rychlostí 30 km/h a řešení přednosti v jízdě obecnou úpravou provozu, tedy předností zprava. Popsaná redukce dopravního značení bude doplněna úpravou vodorovného dopravního značení, spočívající v organizaci parkovacích ploch, vytvoření parkovacích pruhů, oddělení míst ležících mimo komunikaci, apod. Výsledkem bude odstranění cca 110 ks dopravního značení a nárůst parkovacích míst, který by se měl pohybovat minimálně okolo 170 stání. Realizace zmíněných úprav je přirozeně závislá na finančních možnostech města.

  8. Dobrý den.
    Možná že můj příspěvek nebude přímo souviset s tématem, ale chtěl bych využít tuto možnost se vyjádřit ke kvalitě cestování MHD. Používám MHD 2x denně k cestě za prací a moje dlouhodobá zkušenost je negativní v jedné věci, která právě nyní začíná být zase aktuální. Autobusy jezdí nevytopené, zažívám situaci, že jedu z jedné konečné na druhou a celou cestu ve vymrzlém autobusu. Je jedno jestli ráno nebo odpoledne minimálně v 50% jízd jedu ve studeném a není to o tom, že se na zastávkách „vyvětrá“, je to o tom, že řidič vůbec nepustí topení. Takže dá se v tomto něco udělat nebo není možné vykonat kontrolu a vše závisí na řidiči? Už jsem to jednou probíral emailem na DP a rada ať to řeším s řidičem mě neuspokojila. Nehodlám se dohadovat o něčem, co snad platím v jízdném?

    1. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. Topení v autobusech ovládá řidič daného vozidla na základě vlastního uvážení. Námi provozované autobusy MHD se od rána do večera střídají na různých trasách po celé obsluhované oblasti, tudíž se i venkovní teplotní podmínky částečně mění, dále je vhodné přizpůsobit topení četnosti otevírání dveří, výměně cestujících atd. I vzhledem k provozování různých typů vozidel s různě výkonnými topnými soustavami nelze bohužel v některých případech dosáhnout ve všech vozidlech odpovídající vhodné teploty. V neposlední řadě je nutné podotknout, že pocit tepelné pohody je velmi individuální a nelze stanovit přesnou teplotu, která bude vyhovovat všem cestujícím. Proto je topení v kompetenci řidičů a nenařizujeme jeho používání plošně v konkrétní intenzitě. Topení ve vozidle by měl řidič upravovat na základě aktuálních podmínek pro zajištění přiměřené tepelné pohody. Na základě Vašeho podnětu provedeme namátkové kontroly teploty ve vozidlech a při zjištění zjevných nedostatků budeme záležitost řešit s konkrétními řidiči dle interních předpisů naší společnosti. V případě, že nebudete s teplotou ve vozidle spokojen, budeme rádi za Váš konkrétní podnět (číslo vozidla, datum, čas). Nejrychlejší řešení přímo na místě je však domluva s řidičem, který může teplotu upravit zpravidla ihned.

  9. Dobrý den,
    domnívám se, že by bylo vhodné řešit zklidnění dopravy v ul. U Stadionu 148 a 149. V průběhu rekonstrukce ul. Sv. Čecha a po demontáži DZ „Průjezd zakázán“ se z této ulice stala hlavní trasa k/od nákupního centra Kaufland a Tesco, čímž se značně zvýšila intenzita dopravy v této ulici. Dopravně je tato situace velice nebezpečná z důvodu častého nedodržování rychlostního limitu (30km/h), vstupu chodců a dětí z BD přímo do vozovky, pohybu chodců ve vozovce (po přesunutí pracoviště VŠB do areálu VÚHU došlo ke zintenzivnění pohybu chodců) a průjezdům vozidel nad 3,5t (BUS + NA). Zklidnění dopravy by bylo možné změnou trasy od nákupních center (zpětné osazení DZ „Průjezd zakázán“), dodržování rychlostního limitu (měření rychlosti PČR + zpomalovací prahy v úrovni zadní brány fotbalového stadionu a za přechodem na JZ konci) a vybudováním chodníku pro pěší podél oplocení VÚHU případně pře BD (spojení chodníků v ul U Stadionu s přechodem chodník ul. Sv. Čecha – za OD Kaufland).

    1. Dobrý den,
      z důvodu významné komplikovanosti bude tato problematika podrobněji řešena v pracovních skupinách Plánu udržitelné městské mobility.

  10. Dobrý den, bydlím v ulici U Stadionu 148, kde není vybudován chodník pro pěší. Situace je zde velmi nebezpečná, děti z domu přebíhají přes poměrně frekventovanou silnici na protější hřiště. Řidiči nedodržují omezenou rychlost, dochází k nepříjmeným situacím, chodí zde i maminky s kočárky, které mají opravdu velký problém vyhnout se, pokud se dvě auta míjí. Vím, že je problém s vlastnictvím pozemků, asi se chodníku nikdy nedočkáme (bydlím zde od roku 1982). Snad by byla situace přijatelnější, pokud by se zde umístily alespoň zpomalovací retardéry (na obou koncích domu), aby nedocházelo k situacím, které ohrožují životy lidí.

    1. Dobrý den,
      z důvodu významné komplikovanosti bude tato problematika podrobněji řešena v pracovních skupinách Plánu udržitelné městské mobility.

  11. Nejzásadnějším problémem je rozvíjení městské kolejové dopravy.Kolik projektů nových tratí bylo a kolik se jich zrealizovalo? Poslední prodloužení tramvaje bylo v roce 1981. Ještě nedávno v územním plánu města Mostu byly pozemky pro tramvaj….. rozprodaly se. A kapacitní spojení mezi sídlišti a centrem chybí stále.Tedy konkrétně trať ke Kahanu.Frekvence obyvatelstva na této trase splňuje nároky na zřízení kolejové dopravy v tomto směru – možnosti jsou – například vedení trati ulicí Jaroslava Průchy a její ukončení jednosměrnou blokovou smyčkou ulicemi Višňová – Lipová a Topolová tedy polookružní linkou , případně prodloužením ulicí Velebudickou. První varianta by zjednodušila i linkové vedení tramvají. Jedna linka v trase Velebudice – Litvínov a druhá v trase Nádraží – Kahan jako linka polookružní. A ještě jedna důležitá věc – na městské trati v Mostě je v porovnání s jinými kolejovými systémy ( v centrálních oblastech) příliš velká vzdálenost zastávek – průměrně 550 metrů – Nejvíce je tento problém znatelný v oblasti křižovatky ulic Maxe Švábinského,Víta Nejedlého a třídy Budovatelů – nachází se zde školy, tržnice, jediné mostecké kino a samozřejmě i lokality jako ulice Pod Šibeníkem či Obránců míru, odkud je docházková vzdálenost k nejbližší zastávce dosti velká, zřízením této zastávky by se zkrátil mezistaniční úsek na cca 2x 350 metrů – což je průměrná vzdálenost stanic v centrálních oblastech – radius 300 metrů od stanice. A poslední maličkostí je katastrofální interval o víkendovém provozu, nechápu, proč interval 30 minut o víkendu v přecpaných soupravách – zkrácením intervalu lze použít solovozy s nižšími náklady – nárůst řidičů nehrozí, neboť na lince 2 stejně jako v pracovní dny i o víkendech jsou vypravovány tři pořadí , o víkendu při půlhodinovém intervalu tedy dost přepych – ale organizaci provozu v MHD Most nerozumím, asi ví, co dělají……

    1. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. V oblasti kolejové dopravy v současné době připravujeme rozsáhlý projekt na celkovou modernizaci meziměstské tramvajové trati Most – Litvínov. Tato modernizace by měla být hotova nejpozději do roku 2020 a měla by přinést zkrácení cestovní doby mezi městy a celkové zvýšení cestovního komfortu. Vzhledem k časové i finanční náročnosti přípravy a realizace projektů na modernizaci a rozvoj kolejové dopravy do roku 2020 žádné další zásadní projekty nepřipravujeme. V současnosti zpracovávaný Plán udržitelné městské mobility by měl navrhnout další postup při rozšiřování sítě kolejové dopravy nebo při modernizaci stávajících tratí.
      Za Vaše připomínky ohledně vzdáleností zastávek děkujeme, budeme se je snažit zapracovat do plánu úprav na síti MHD v Mostě.
      V případě Vašeho zájmu o osobní konzultaci provozní problematiky MHD na Mostecku jsou Vám k dispozici zaměstnanci DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s. Vaše další připomínky k MHD či domluvu schůzky můžete směrovat přímo na e-mail info@dpmost.cz.

  12. Dobrý den,
    ráda bych poukázala na to, že v ulici U Stadionu 148,149 vedoucí od Kauflandu ke sportovní hale stále není vybudován chodník pro pěší. Tuto zkratku využívá hodně řidičů nedodržujících rychlost, lidé i děti zde musí odskakovat na trávník. Situace se nyní zhoršila, neboť v této ulici vznikla vysoká škola. Denně zde parkuje více jak 30 aut.
    Děkuji, že se touto situací budete zabývat.

    1. Dobrý den,
      děkujeme za váš příspěvek. Vzhledem k vlastnictví pozemků, které nejsou v majetku města a existenci sítí nelze komunikaci pro pěší vybudovat. V roce 2007 byla zpracována studie „Vybudování spojovacího chodníku v ul. U Stadionu u č.p. 148,149, která je ale v této chvíli již zmařená. Jedinou možností by bylo zúžení stávající komunikace, což však nedovoluje stavební úřad.
      Je zde však také možnost využít pěší komunikace, která je vybudována v blízkém parku a je možné dojít až ke Kaufalndu.

      1. Dobrý den, dovolil bych si upřesnit informaci.
        P.p.č. 6389 (LV č.1 ,obec Most, KÚ Most II) je dle KN v majetku Statutárního města Most, šířka pozemku (v místě oplocení VÚHU) dle KN je cca. 13,43 m. Toto znamená, že při použití PK třídy S 6,5/50 (s místní úpravou S 6,5/30, což odpovídá normové intenzitě <1000 voz./24hod.), vybudování kolmého parkovacího stání pro OA na straně k oplocení fotbalého stadionu (délka 5 m + rezerva od pevné překážky 0,25 m) je na straně oplocení VŮHU možné vybudovat chodník pro 2 pěší šířky 1,5 m.
        Obdobně by bylo možné i S 7,5/30, parkovací stání délky 5 + 0,25 m a chodníku pro 1 pěšího v šířce 0,75 m.
        Pokračování pěšího chodníku na p.p.č. 6390/6, 6390/7 a 6390/8 by jistě bylo možné s SVJ vyjednat.

        1. Dobrý den,
          z důvodu významné komplikovanosti bude tato problematika podrobněji řešena v pracovních skupinách Plánu udržitelné městské mobility.

  13. Dobrý den, rád bych poukázal na poměrně vysokou cenu předplacených kupónů MHD ve srovnání s kulturou cestování. Je sice vidět zlepšení, ale akce typu roční třípásmový kupón za polovic by jistě měla pozitivní ohasy. Dále mi chybí dotáhnutí integrace DPML s Dopravou ÚK a ČD, což by v mnohém vylepšilo mobilitu nejen v rámci Mostecka. Bylo by též vhodné sjednotit technologie čipových karet typu Karta DPML, Dopravy ÚK, In karty nebo Lítačky, aby se kterákoli z nich dala použít jako nosič předplacených kupónů nebo jako peněženka. Investiční akce jako je nový dopravní terminál nebo elektrifikace trati z vlakové stanice Litvínov do stanice Louka u Litvínova jen dotvářejí pohled na celou problematiku.

    1. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. Akce se zvýhodněnými cenami předplacených časových jízdenek v současné době nepřipravujeme, nicméně se snažíme zlepšovat kulturu cestování průběžnou modernizací vozového parku (nákup nových autobusů i tramvají, modernizace starších typů tramvají apod.) při dlouhodobém zachovávání cen jízdného (jízdné v MHD Most – Litvínov se nezdražilo již od roku 2008).
      Podmínky integrace mezi DPML a ostatními dopravci v oblasti se v současné době vyjednávají a zvažují se různé alternativy. Bohužel je celá problematika velmi náročná administrativně i technologicky, proto je třeba pečlivě zvážit všechny aspekty integrace, aby kvůli unáhlenému řešení nepřinesla integrace problémy stávajícím cestujícím, což by bylo jistě proti smyslu integrované veřejné dopravy. Součástí stávajících jednání o integraci je samozřejmě i snaha o zajištění maximální možné vzájemné kompatibility elektronických čipových karet používaných jednotlivými dopravci.

  14. Sere me to ze mestka doprava číslo 30 meska 10Minut a zato ze sem invalida a potrebuju se dostat doktorovi a vždycky prijdu pozde k lekari

    1. Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek. O opakovaných velkých zpožděních (Vámi uváděných 10 minut) linky č. 30 nevíme. Podle průzkumů, které průběžně provádíme, se odchylky od jízdního řádu pohybují obvykle nejvýše do tří minut. Těmto drobným nepravidelnostem nelze bohužel zcela zabránit, neboť je městská autobusová doprava ovlivněna hustou silniční dopravou v některých oblastech města a počty aktuálně přepravovaných cestujících. Pokud se opakují větší zpoždění nebo jakékoli jiné problémy v MHD, budeme rádi za Vaše konkrétní podněty.

  15. Dobrý den. Obracím se na Vás s prosbou. Již jednou jsem prosila, aby se na Velebudické ulici namalovali zpomalovací čáry. Ne zpomalovací prahy. Vím, že jsou hlučné. Proto ty čáry jako je to v ulici Z.Štěpánka před a za přechody. Nevím, proč by to mělo vadit běžnému provozu. Aspoň trochu by to zbrzdilo ty šílence, co se tu prohání, zvlášť v noci. Policie tu občas stojí jen aby vybrali pár pokut od řidičů, co špatně odbočí od benzinky a pak zmizí. Rozhodně je nezajímá, že se tu prohání auta, co mají namontované hlučné výfuky. To snad patří na autodrom a ne do běžného provozu. Autobus č.25 tu jezdí jednou za hodinu, tudíž žádný problém. Pokud se jede určenou rychlostí pro město, nemůže to nikomu vadit. Můžu jen doufat, že se nad tím ještě jednou někdo zamyslí. Děkuji. Zdravím a hezký den. Karlovcová Jiřina

    1. Dobrý den,
      děkujeme za váš příspěvek. Uvedený podnět bude předán odborníkům v pracovních skupinách v rámci tvorby návrhové části dokumentu. O vypořádání podnětů veřejnosti vás budeme informovat na těchto webových stránkách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.