NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité. V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce.

103 příspěvků v sekci “NAPIŠTE NÁM

  1. Dobrý den.
    Mně by osobně stačilo,aby hlavně autobusy jezdily podle jízdního řádu.Pravidelně jednou dvakrát do měsíce se mi stane že autobus linky 5 má více než 5min. zpoždění,následně prijedu k prioru,a tramvaji která vidí že jedeme později,ale nečeká můžu už jen zamávat.Potom se samozřejmě už nevejdu s dalším spojem do pulhodinového přestupniho intervalu a musim to příp.řešit s revizory.Zkoušel jsem to řešit s dispečerem,který mi řekl že mu je to lito,že to zařídí,nebo mi dokonce řekl že jsem měl vyzvat řidiče autobusu aby se s vysilačkou spojil s tramvají a aby počkala.To si opravdu musí cestující zařizovat dostupnost spoje sám?Pokud se to stane jednou dvakrát,tak se to dá omluvit,ake pokud tento problém přetrvává navrhuji aby se tedy prodloužil čas pro přestup mezi spoji.Jedná se konkrétně o spoj č.5 v 16:22 ze Sukovy ulice.Možná mám jen já smůlu,ale za poslední tři měsíce se mi to stalo čtyřikrát, z toho jsem dvakrát volal na dispečink,ale zřejmě zbytečne.Pokud je trochu slušné počasí jdu raději k prioru na tramvaj pěšky,protože se na tento spoj opravdu nedá spolehnout.
    Dekuji.Marcel V.

    1. Toto neni jen tento spoj. DENNE je to nekolik spoju co prijizdeji spoje k Prioru pozde, hromadná lidi si na to stezuje, ale Dopravni podnik s tim nic nedela.

      1. Dobrý den,

        pro tyto dotazy prosím využijte webových stránek společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., http://www.dpmost.cz, nikoliv stránek Strategického plánu udržitelné městské mobility.

        Děkuji, Administrátor – Plán mobility

        1. Projekt Mobilita Most – Litvinov ma zlepsit dopravu ve mestech Most a Litvinov. Pokud cestujici trapi nesvary odehravajici se v MHD a dopravce je evidentne neresi se v MHD nevidim jediny duvod, aby je sem cestujici neuvedli. Navic NEJEDNA SE O KRITIKU SAMOTNEHO DOPRAVCE, ale o kritiku systemu MHD, jehoz je MHD soucasti projektu Mobilita Most – Litvinov. Vase, zejmena posledni dobou, odpovedi jsou zcestne a ve smes popiraji logiku tohoto projektu, kdyz navic sami vyzivate verejnost aby se zapojila do diskuze. Chce to vice sebereflexe nebo stiznost rade mesta Mostu?

          1. Pro doplnění uvádím z těchto webových stránek:
            Hlavním cílem pořizované dokumentace je vytvářet podmínky pro udržení vysokého podílu MHD v dělbě přepravní práce. Proto bude přednostně řešeno zvýšení její kvality, zejména nabídky, spolehlivosti, pohodlí, bezpečnosti a cestovní rychlosti. Různými nástroji bude zajišťován plynulý a bezpečný pohyb vozidel s preferencí MHD.

            Pohodlný pohyb pěších a plynulý provoz veřejné dopravy je nadřazen požadavkům automobilové dopravy v místech, kde není vzhledem k místním podmínkám umožněn rovnocenný rozvoj všech druhů dopravy.

            1. Dobrý den,

              dotazy, týkající se dopravního podniku jsou průběžně řešeny a jednotlivým tazatelům jsou zasílány odpovědi – je vhodnější (rychlejší), aby tazatelé konkrétní problémy řešili přímo s DP. Z tohoto důvodu je pisatelům doporučeno dotazy posílám přímo dopravci. Pokud jsou dotazy uvedeny na webu SUMP, správce webu je přeposílá na DP. Ohrazujeme se proti tvrzení, že problémy cestujících DP neřeší (např. podnět cestující stěžující si na webu SUMP na barevné stínící folie na osvětlení v autobusech v Litvínově byla prověřena, a folie byly odstraněny…podněty k úpravám jízdního řádu evidujeme a jsou prověřovány z hlediska další logistiky řízení provozu, atd.). Ne všechny problémy jsme schopni řešit hned a ke spokojenosti všech cestujících. Pokud máte potřebu stížnosti, bude z naší strany aktuálně řešena.

              DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

    2. Cele to pusobi tak, ze my cestujici asi mame drzet pusu na zamek a mame byt radi, ze vubec neco jezdi. Dopravni podnik si to udela bez ohledu na cestujici. Mily Dopravni podnik a obe mesta (Most a Litvinov) by si meli laskave uvedomit, ze MHD je zde pro cestujici a je to sluzba, kterou si i platime a zacit se podle toho chovat a ne ze bude kazdou svoji bagatelizovat, zlehcovat, prip. vyhybave odpovidat. Dopravni podnik by se mel zacit chovat ke svym cestujicim jako k zakaznikum. Az zacnou ubyvat cestujici bude pozde je dostavat zpet do MHD. Teprve asi pak budeme brani jako zakaznici, ale to uz bude pozde.

      1. Dobrý den,

        pro tyto dotazy prosím využijte webových stránek společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., http://www.dpmost.cz, nikoliv stránek Strategického plánu udržitelné městské mobility.

        Děkuji, Administrátor – Plán mobility

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.