NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité. V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce.

105 příspěvků v sekci “NAPIŠTE NÁM

  1. Dobrý den, nemohl by večerní spoj linky č.5 z nádraží (u Centrálu ve 22.58h) zajíždět až do Vtelna nebo alespoň do Zázvorové ulice? Např. zaměstnanci v průmyslové zóně Havraň přijíždějící z odpolední linkou č.31 autobus do Vtelna ve 22.28h u Centrálu nestíhají (linka č.31 příjezd k Centrálu ve 22.46). Vůbec nerozumím tomu proč některé spoje linky č.5 končí na kruhovém objezdu Shell a nezajíždějí alespoň do zázvorové ulice.

    děkuji za odpověď J.

    1. Uprimne sam take nerozumim tomu, proc jezdi spoje az k Shellce na Okruzni, kdyz relace 18. ZS – Shell, Okruzni je vyuzivana naprosto minimalne. Bud by meli byt spoje ukonceny jiz v zastavce 18. ZS nebo by meli jet na Zazvorovou.

      1. Dobrý den,

        pro tyto dotazy prosím využijte webových stránek společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., http://www.dpmost.cz, nikoliv stránek Strategického plánu udržitelné městské mobility.

        Děkuji, Administrátor – Plán mobility

    2. Dobrý den,

      pro tyto dotazy prosím využijte webových stránek společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., http://www.dpmost.cz, nikoliv stránek Strategického plánu udržitelné městské mobility.

      Děkuji, Administrátor – Plán mobility

  2. Dobrý den, mohli by se zkrátit intervaly na linkách 5 a 17 ve všední dny? Zejména v období od 8 do cca. do 13:30 hod. z 30 minut na 20 minut. A ve špičce z 15 minut na 10 minut.

  3. Udělejte systém MHD přehlednější. Např. takový tarif MHD je dost nepřehledný! Hromada jízdenek, v případě tarifu pro dospělé, to je jízdenka za 17, 19, 21, 23 a 27 korun. Takový rozsah snad nikde v republice člověk jen tak nenajde. Dále pak linky… proč se nerozdělení na číselné řady. Tramvaje by mohly mít číselnou řadu 1 – 9, autobusy v Litvínově 10 – 19 a autobusy v Mostě 20 – 39. Školní linky 40 – 49. Případné noční linky řadu 50 – 59. Případné zvláštní linky řadu 60 – 69. Dostalo by to větší přehled.

  4. Dobrý den,
    je nutne aby revizori v tramvajich sedeli, kddz tramvaj je plna. Domnivam se, ze se platici cestujici je zakaznik a ma prednost na uvolneni mista pred nekym kdo je za to placen. Zejmena kdyz v tramvaji stali strasi cestujici nez samotni revizori. Konkretne spoj linky 4, ktera odjizdela dnes (tj. 15.ledna 2018) v 14:15 hod. ze zastavky Litvinov nadrazi smer Most Dopravni podnik

    1. Dobrý den,

      tyto stránky neslouží jako dotazy k MHD, případně ke kritice dopravců, ale pro potřeby udržitelné mobility a její strategie.

      V případě dotazů na dopravní podnik se prosím obraťte přímo na stránky http://www.dpmost.cz.

      Děkuji, Administrátor – Plán mobility

  5. Dobrý den.Nebylo by možné vytrinu na jizdní řády linkove autobusy DUK rozmerove zvetšit.Je to nekoncepcní nepřehledné.Kout

    1. Dobrý den,

      některé vitríny jsou majetkem DP, některé jsou majetkem města Mostu. Pokud máme konkrétní problém řešit, je třeba konkretizovat o kterou vitrínu vám jde.

      Jen bych Vás ráda upozornila, že tyto stránky neslouží jako dotazy k MHD, případně ke kritice dopravců, ale pro potřeby udržitelné mobility a její strategie.
      V případě dotazů na dopravní podnik se prosím obraťte přímo na stránky http://www.dpmost.cz.

      Děkuji, Administrátor – Plán mobility

  6. Jeste jeden dotaz bych mela, je nutne aby autobusy uvnitr, prostor pro cestujici, meli ruzna barevna osvetleni interieru. Na lince 13 jezdi takovych autobusu vice napr. osvetleni je ruzove, zelene nebo modre. Vubec se v takovem autobusu neda cist a takove svetlo je dost neprijemne! Je to jen v Litvinove, v Moste jsem takovy autobus nepotkala.

    1. Dobrý den,

      váš podnět bude prověřen – případné barevné osvětlení, které není instalováno z důvodu bezpečnosti, bude odstraněno.

      DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

  7. Dobrý den,
    krajský úřad Ústeckého kraje počítá s výstavbou železniční stanice v místech současné zastávky Most, Souš. Zajímalo by mě zda počítáte do budoucna, v rámci rekonstrukce tramvajové tratě, že dojde k výstavbě oné železniční stanice a to tak, aby vznikl přestupní bod mezi vlaky a tramvajovými linkami.
    Děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den,

      v tuto chvíli jsme nebyli ze strany drážní dopravy informováni o plánované zastávce v Most, Souš – neznáme rozsah prací včetně časového harmonogramu. Z tohoto důvodu v rámci plánované rekonstrukce trati není propojení železniční a tramvajové zastávky projektováno. V rámci rekonstrukce tramvajové trati dojde k celkové rekonstrukci zastávky včetně zastávky náhradní autobusové zastávky. Další stavební práce nejsou v rámci této akce plánovány. Pokud budeme ze strany ÚK osloveni, jsme k této spolupráci připraveni.

      DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

  8. Proc na pretizene lince c. 30 nejezdi uz kloubove autobusy, vzdyt ve spice je to hrozny… nebo proc neporidite delsi autobusy nez 12ti metrove, napr. delka 15 metru (tyhle autobusy vyrabi napr. Mercedes nebo Solaris). Tohle se jen tak nevidi… Svycari sta i tramvaj nebo trolejbus tam kde jede kloubovy autobus v max. intervalu 10 min. Vzhledem k poctu spoju Kahan – 1. namesti jde o stejny problem, hromada autobusu, ve spicce snad kazde 3 minuty tam jede narvany autobus, vsichni o tom vi, ale nikdo s tim nic nenadela. Super je situace, kdy ve spicce prijede tramvaj od Litvinova a minutu pred tim odjede linka 18 smer Kahan, nasledne na to prijede narvana linka 30 od nemocnice a cestujici od tramvaje se musi rvat do nacpane linky 30. Proc neopozdite linku 18 o par minut, aby cestujici z Litvinova ji využili nez se cpali uz do narvane linky 30?

    1. Dobrý den,

      ekonomické možnosti ČR a Švýcarska považujeme v tomto srovnání za nerelevantní, naše možnosti jsou v tomto případě nesrovnatelné. Linka číslo 30 je především v odpolední dopravní špičce velmi vytížená a některé spoje jsou plné. Z tohoto důvodu byla znovu zavedena linka číslo 18, která ve směru OD PRIOR – 1. náměstí – Kahan a 14. ZŠ zvyšuje kapacitu pro cestující.

      O 15 metrových autobusech neuvažujeme, vzhledem k množství kruhových objezdů nejsou vhodné do mosteckého provozu.

      Kloubové autobusy jsou při celodenním nástupu pouze předními dveřmi nevhodné, cestující nepostupují do zadní části a větší kapacita autobusu se nevyužije – toto bylo v provozu ověřeno. Vzhledem k vysokému procentu neplatících pasažérů při nástupu celým vozem a vymahatelnosti práva na těchto osobách je celodenní nástup předními dveřmi nutný (náklady na tyto pasažéry se negativně odrážejí na nemožnosti vyšších investic do rozvoje DP).

      Vytíženost linek pravidelně sledujeme a monitorujeme.

      DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

      1. Proc tedy tu linku 18 neopozdite o par minut? Nejsem jediny kdo si na stezuje… Vim, ze uz si na to primo DP stezovalo nekolik cestujicich, ale vy jste je vzdy laxne odmitli. Vubec celkove se divim, ze tu diskutujete, protoze komunikace celkove, zejmena ing. Holeho a DP je totalne katastrofalni. Vas moc nezajima co si mysli cestujici, vy mate na DP svoji hlavu a presto nejede vlak. A to nemluvim o takovych beznych zalezitostech jako ze na paternich linkach vyjma tram zastavek chybi info o tarifu, planky MHD (ten soucasny je dost hrozny, neodlisuje barevne linky od sebe) na zastavkach MHD.

        1. Dobrý den,

          vaším podnětem se budeme dále zabývat v rámci další optimalizace dopravy ve městě. Jistě pochopíte, že některá zpoždění jsou dána vysokým provozem ve městě a ne vždy je možné toto eliminovat ze strany DP.
          Informační materiály k tarifům jsou v každém vozidle a na informačních označnících v jednotlivých zastávkách. Pokud na konkrétních zastávkách tyto informace postrádáte, zašlete tyto konkrétní podněty k nám a my tyto nedostatky odstraníme. V tuto chvíli nemáme informace o tom, že by někde tyto informační materiály zcela chyběly.
          Nové propagační materiály plánujeme zpracovat současné s novým odbavovacím systémem.

          DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

          1. Tímto bych vás chtěl požádat o vyvěšení plánku MHD a tarifu MHD na níže uvedených zastávkách: Rudolická MUS směr Kahan, Kahan oba směry, Aquadrom oba směry, 1. náměstí (zastávky busu), OD Prior (zastávky busu), Nemocnice a zastávka Nádraží v přednádražním prostoru. Zastávky Kahan, 1. náměstí a Rudolická MUS jsou zastávky na níž zastavují dálkové linky a bylo by vhodné tak pro návštěvníky města mít dostatečné informace o MHD. Zastávka OD Prior je centrálním přestupním bodem a takové informace by na takovém místě chybět neměli. Zastávka Aquadrom a Nemocnice jsou místa kde se pohybují též návštěvníci města. S tím souvisí další věc a to kdy budou dispozici i mobilní webové stránky dpmost.cz. Na mobilních zařízení je pak těžké načíst webové stránky pouze pro desktop.

            1. Dobrý den,

              tyto stránky neslouží jako dotazy k MHD, případně ke kritice dopravců, ale pro potřeby udržitelné mobility a její strategie.

              V případě dotazů na dopravní podnik se prosím obraťte přímo na stránky http://www.dpmost.cz.

              Děkuji, Administrátor – Plán mobility

              1. Dobrý den, pokud jsem byl zde vyzvan Dopravnim podnikem na kterych zastavkach maji byt informace vyveseny uvedl jsem je zde, tak jak pozadoval dopravce. Zadam Vas, aby jste mu me pozadavky tedy predali.

  9. Vadi mi, ze MHD Most – Litvinov neni integrovana do systemu DUK. Proc, nez do doby porizeni noveho odbavovaciho zarizeni, nejste schopni uznavat papirove jizdenky jako je tomu napr. v Usti nad Labem… tady plati prislovi „Odbornik zasne, laik se divi“. Jediny kdo to cele odnasi jsem ja a dalsi cestujici a to jen proto, ze mesto, DP a kraj nejsou schopni se domluvit.
    Vec co me zajima je, kdy by melo dojit k rekonstrukci tramvajove trati Most – Litvinov? Udajne s tim ma dojit pry dojit k narovnani trati a zkraceni jizdni doby muzete upresnit co je tim mysleno? V souvislosti s tim, jsem si vsiml, ze nektere sloupy trakcniho vedeni jsou zelezobetonove. Tyto sloupy jsou fost v zalostnem stavu nehrozi jejich zriceni jako to postihlo nedavno lavku pro pesi v Praze-Troje? Obdobne je na tom most mezi zastavkami Most Sous a Most sidl. CD. Kontroluje vubec nekdo stav techto staveb?
    Prestupni uzel OD Prior je kapitola sama pro sebe. Dost casto se stava, ze tramvaj od Litvinova ma mirne zpozdeni a nestihnete, udajne garantovany, prestup u Prioru, protoze musite prechazet dvakrat svetelnou krizovatku, coz jiz samo o sobe dost zdrzuje. Kdyz uz se ty zastavky u Prioru renovovali, proc se radeji zastavka tramvaje smer 1.namesti nepremistila za krizovatku, tim by se snadneji prestupovalo mezi tramvaji od Litvinova a busy smer Kahan.
    Pomerne nedavno prosla rekonstrukci zastavka Kahan smer Nadrazi/Vtelno, kdy dojde k rekonstrukci i zastavky v opacnem smeru? A kdy se rozsiri i zastavka 14. ZS ve smeru na nadrazi, tam se nevednou ani dva autobusy za sebe?
    Kdyz uz jsem u tech renovaci, vsimli jste si v jake stavu mate zastavkove oznacniky? Ty jsou na vetsine mistech zrezle, poskrabane, pomalovane apod. Pristresek na zastavce 18. ZS smer Kahan ma zas ve strese diru jak hrom, opravdu je problem to opravit? V zalostnem stavu jsou i nektere tramvaje, predevsim solo tramvak v bilem natru jezdici na lince 4 a kdyz uz ty tramvaje (interiery) prochazi castecnou rekonstrukci mohli jste vymenit ty priserne podlahy za nove. Nikdo po vas nechce, aby jste za stovky milionu korun nakoupili nove tramvaje, ale stacilo by ty soucasne generalne opravit jako to maji v Praze nebo v Plzni, kde dokonce prostredek tramvaje je snizen a tato cast je nizkopodlazni.

    1. Dobrý den,

      celá problematika zapojení MHD v Mostě a Litvínově do integrovaného systému DUK je o dohodě výše zmíněných subjektů. Bohužel tato problematika sebou nese složitá vyjednávání a administrativu, nicméně věříme, že se této dohodě blížíme.

      K rekonstrukci a modernizaci tramvajové tratě mezi Mostem a Litvínovem by mělo dojít v letech 2019 a 2020. Ke zkrácení jízdní doby by mělo dojít mezi centry měst o cca 15%. Narovnáním trati se rozumí především úprava protilehlých oblouků před zastávkou Most, Souš a Záluží, Petrochemie.
      U všech mostů v majetku DP probíhají pravidelné prohlídky – v současné době nebyly zjištěny závady rozsahu ohrožující bezpečnost tramvajového provozu nebo provozu pod mostními objekty, nebyly shledány závady bezprostředně omezující stávající zatížitelnost.

      S rozšířením informačního systému a palubních počítačů i do autobusů by mělo dojít k automatickému hlídání přestupů, které by mělo zamezit vámi uvedenému problému. Navíc po rekonstrukci a modernizaci tramvajové trati uvažujeme o jiném modelu, než je přestupní uzel v zastávce Obchodní dům PRIOR.

      Autobusové zastávky jsou ve vlastnictví města. Dle našich informací zastávka Kahan (směr Aquadrom) projde rekonstrukcí během roku 2018.

      Zastávkové označníky jsou průběžně opravovány. Přístřešky nejsou ve vlastnictví DP, jsou v majetku města.
      V současné době probíhá modernizace tramvaje T3, která by se měla týkat především interiéru vozidla včetně podlahy. Naším cílem je především zvýšení počtu sedadel pro cestující a zvýšení jejich komfortu. Tramvaje v Plzni nebo v Praze mají nové karoserie, proto mají střed nízkopodlažní. Během roku 2018 přibude ve vozovém parku DP další tramvaj Vario LFR.S (stejné jako je vůz ev. číslo 253). V dalších letech přibudou další vozy tohoto typu. Dále usilujeme o nákup třech zcela nových článkových tramvají – dodávka nových vozů je cca 2 roky, neboť se jedná o vozy pro daný městské provoz a nejsou vyráběny sériově. Náklady na nové vozy se pohybují v desítkách milionů korun

      DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.